Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 26 juni 2014

PGC - Generation 4 - Del 2 - Bröllop & en tonårsromans

Av Elin - 26 juni 2014 15:25


Det är middag och Yatsmine har kommit på besök. Dock så tyckte jag det kunde vara roligt om barnens mormor också bodde i huset så hon fick flytta in. Naomi och hennes syskon har inte längre någon kontakt med sin pappa och Yatsmine har skaffat en annan kille nu (vet inte vars han är men hon har en iaf). Naomi blev gravid igen, vilket nog syns på den fula klänningen hon har på sig.



Hon fick honom faktiskt samma kväll! Men jag blev ganska förvånad då jag såg vilka anlag simmen hade. Han hade blont hår och bruna ögon. Typ ingen i hela släkten Wainwright har sådanan anlag. Men jaja.



Jesper hade växt upp några dagar tidigare till ett barn och han visade sig vara väldigt prydlig av sig. Diskar alltid efter sig, städar huset lite då och då osv.



Eftersom mina simmar typ aldrig brukar gå ut så tänkte jag vara lite extra social och fara ut och träffa lite nya människor. Random så for jag till ett hus vid stranden och när hon knackat på och simmen kom ut. Så blev det slagsmål! Fattade typ inget men dom hade ingen bra relation med varandra iaf. Kollade på efternamnet och det kunde möjligtvis ha varit Yatmsines nya killes fd fru. Inteee så bra.



Sen så for kvinnan iväg från huset och jag bestämde mig, eller snarare sagt så bestämde jag att Yatsmine skulle fara till parken. Väl i parken så kom den där kvinnan igen och typ... gjorde slut? En ruta kom upp i hörnet och "Hanna Rudenqvist tror inte att den här relationen kommer funka längre och vill bara vara vän." Typ något sånt. Ja fattar då inget iaf.



Senare så for Naomi och Jasquie till den lilla stranden där både Corett och Boyd, Benjamin och Bebe, och kanske Yatsmine och (vet fortfarande inte vad han heter) friade.



Nästa dag på kvällen så vart det bröllop och lite olika släktingar från här och var kom.





Men nästa morgon så var allt som vanligt igen. Naomi försöker vara konstnärlig och måla av Jasquie men ärligt talat så ser det för bedrövligt ut tycker jag.



Liam matar familjens nya fiskar..



Den nya ungen (som jag inte kommer ihåg namnet på xD) är lite kanibalisk mot sina dockor och Jesper sover.



Mitt i natten så dök även liemannen upp och tog kattpappan Mackan till de tre kattungarna och försvann. *snyft*

och juste kattungarna fick heta Nisse, Jumbo och Missan. :)



Jesper växte upp dagen därpå och for till gymmet för att skaffa sig lite muskler!



Han såg en söt tjej där också (som var skitsöt men hade asfula kläder på sig så jag kunde inte låta bli att klä om henne lite och skaffa ny frisyr ^^)



Han stalkade henne typ hälften av tiden som han var på gymmet och följde efter henne in till damernas där han började flörta med henne.



Han "kysste henne i stundens hetta" :P och plötsligt kom det in en till sim in till toan. Just då kom det väldigt lägligt upp en ruta i hörnet "Bal på lördag klockan... bla bla bla..". Perfa alltså! Så då passa han på att fråga henne.




Det var tydligen en paparazzi. Jesper hade nivå 3 som kändis tydligen efter att han blivit typ bästis med sin mormor Yatsmine som också, på något sätt blivit kändis när jag inte spelade med henne.



Så jag bytte frisyr på Jesper så han skulle se lite fräschare ut och jag blev typ jätte chockad! Han är JÄTTE LIK en som gick i min förra klass. Det va lite coolt men hur som helst.



Naomi är nu gravid igen och ska få sitt fjärde barn (som kanske är arvingen)...





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:24

  Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.     Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards