Elins simsblogg ♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin - 13 juli 2013 18:41

Såå! Nu är jag tillbaka från min 'semester'! Har varit borta jättelänge och ber om ursäkt för att jag inte meddelat er det! Men jag hann då vi skulle fara. Vi, hela familjen började bila ner till Stockholm vid 10 tiden och var framme klockan 8/9 på kvällen! Väääldigt många mil säger jag då bara (vi bor 3 mil från Umeå, Västerbotten)! Och såklart så glömde jag datorn hemma och spel skivan. Men jaja.. Mycket roligt ändå! B.la, Gröna Lund och Kolmården! Skitkul!! Men nu så ska jag inte börja babbla om mitt liv och vad jag håller på med utan skriva om sims! Så jag har spelat ganska mycket PGC och kommit en LÅNG bit men jag har tagit kort på nästan allt som hänt! Så nu så ska jag börja skriva nästa PGC del och det kommer nog ta ett tag för det är mycket bilder.. Men jaja! Det var allt jag ville säga! Ciao!


♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards