Elins simsblogg ♥

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin - 10 februari 2014 18:22

Har lixom inget särskilt att skriva om idag och det är snart alla hjärtans dag så jag tänkte ladda upp bloggen med lite kärlek! Så jag skapade två nya simmar igårkväll och tog några screenshots av dom, lite tråkiga men jag hade inget att göra! Tror jag hinner med något inlägg ikväll har inga läxor att göra så :)




 






Av Elin - 8 februari 2014 14:28

Var och kollade lite på nya kläder, frisyrer till mina simmar och hittade denna skitsnygga frisyr hos PaintStroke. Laddade genast ner den och jag älskar den! Den är säker att ladda ner och det är även gratis! PaintStroke är en säker sida att ladda ner saker till dina sims på. För att komma till nedladdningssidan klicka HÄR eller klicka på någon av bilderna :)

 

     

 

Happy simming


Av Elin - 7 februari 2014 16:46

Halloj alla simmare! Sorry för att jag inte är så social som jag lovat men det är mycket med skolan och jag har varken inspiration eller motivation till bloggningen. Men igår kväll så bestämde jag mig för att börja om. Jag raderade alla bilder från mitt simsspel (det var typ 750 st bilder som jag tagit :s ) så nu så börjar jag helt om! Har spelat sims och varje gång så har jag spelat på min PGC familj, familjen Wainwright. Och jag har kommit hur långt som helst så ursäkta :s .



Yatzmine, jag döpte henne efter den första personen i min PGC, alltså Yatzmines farmor, Yatzmine. Iaf jag har kommit väldigt långt på min PGC, eller... jag är bara på generation 3 men. Och nu har Yatzmine skaffat sig både en man och hon har både fått två små söta barn! På bilden ser ni hur mycket hon älskar att göra snöänglar... i sin bikini... ute i kylan... när det är -30 grader kallt.



När Yatzmine fick sitt första barn, Naomi, så var jag rädd att hon skulle skita i ungen som hennes pappa, Benjamin, gjorde. Men det visade sig att Yatzmine mot alla ods (särskilt eftersom hon har egenskapen Gillar inte barn) var en jättebra mamma ända från Naomis födsel! Så fort Naomi blev hungrig eller något mitt i natten så är Yatzmine först uppe och bokstavligen springer till barnrummet! Hon går även FRIVILLIGT och gosar och leker med Naomi när dom är hemma. Stolt över Yatzmine :)



Men jag var ganska klumpig när det gällde en sak. I vanliga fall så brukar jag direkt när barnen blir småbarn kolla om det är arvingen men det glömde jag göra med lilla Naomi och efter typ 5 dagar efter att Naomi blivit ett småbarn så fick jag typ panik och tänkte "JA HAR JU GLÖMT Å KOLLA OM HON ÄR ARVINGEEEEN!!!!" Gissa om ja var spänd. Och gissa, hon var arvingen! Första barnet är arvingen! Ovanligt enligt mig med tanke på att i generation 2 så fick Benjamin 24 barn innan en arvvinge kom. Usch vad jobbigt det var.



Dock så tyckte jag det var lite tråkigt att första barnet skulle vara arvingen. Jag hade byggt ett stort hus åt familjen. Så jag 'råkade' göra så att det gick lite hett till i familjens trädkojja mellan Yatzmine and her love (kommer inte heller ihåg vad han heter sorry är sämst på namn XD )



Dottern som Yatzmine fick. Jättesöt men jag förstår verkligen inte från vem som hon ärvt den blå ögonfärgen ifrån!? Den svarta färgen på håret fick hon av sin pappa.



Yatzmine bjuder hem kompisen Marie som snart kommer få sitt barn...



Sen så tyckte jag att familjen behövde ett husdjur så jag adopterade en katt! Hoppas bara den inte förstör alla mina möbler vill verkligen inte betala nya! Kör ju inte med motherlode (stolt). Btw har aldrig använt motherlode, kashing eller något annat penga fusk på min PGC familj (haha förlåt att jag skryter men jag känner mig bara så duktig för att ja inte fuskar :p ).



Sen mitt under dagen så dök det upp ett spöke mitt från ingenstans som tydligen ville komma på besök.



Helt normalt... (or not)



Familjen Wainwrights hus som jag äääälskaaar♥♥♥



Sen så bestämde sig Yatzmine sig för att besöka sin kompis Marie (hon gravida som är med på en bild lite högre upp ^ )
Och tydligen så bor hon där Yatzmine växte upp, i det förra huset dom hade. Och det första hon hörde och såg var 3 små skrikande bebisar. Innifrån huset hördes ännu mer skrik och jag bah "WTF". Sen när jag gick in i huset fick jag själv en smärre chock, asså spelet måste verkligen f*ckat upp sig!



BEBISAR F*CKING EVERYWHERE!





Jag stod inte ut med allt skrikande och jag tyckte så synd om Marie och hennes gamle man så jag skrev in testingcheats och försökte åldra alla småbarnen till barn. Jag menar då klarar dom ju av att gå och äta och föräldrarna matade knapp sina ungar! Ååååå ni skulle bara vetat hur mycke ungar de va i huset! Ser inte ut att va så mycke på bilderna men det va asmycket!!!!!!!



Stackars pappan... helt slutkörd :(





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥Mer imorgon! Happy simming!♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Skapa flashcards