Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 1 juni 2014

Önska inlägg

Av Elin - 1 juni 2014 17:24

Tänkte att det kunde vara en kul grej med att låta er läsare få önska inlägg. Kommer göra alla (som jag kan) inlägg ni ber om. Fuskkoder inlägg, legacy m. andra utamningar, fakta, tips och massa annat! Så det är bara att starta och önska på! Men som sagt så kanske jag inte kommer kunna göra alla om t.ex du ber om att jag ska göra en varulvsutmaning (vet inte om detta finns men detta är bara ett exempel) och eftersom jag inte har expansionet Övernaturligt så kan jag inte göra det. Men jag kan göra inlägg om de olika spelen även om jag inte har det och så. Men jag skriver direkt ett svar till kommentaren om jag inte kan göra inlägget du ber om. Förlåt för lång och jobbig text men det är bara att önska på! :D


 

 
 
Ingen bild

anonym

1 juni 2014 17:54

fusk :-)

 
Ingen bild

Klara

1 juni 2014 18:15

Tävling? Skulle va kul. Typ fototävling eller något sånt.

 
Ingen bild

Amanda

24 juni 2014 15:30

MER LILLY KOSSTAS DAGBOK!!!:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:24

  Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.     Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Skapa flashcards