Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

PGC Underwood - Spökförtrollning och lite kärlek [kort inlägg]

Av Elin - 28 mars 2015 21:24


Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.



Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och fick en mycket närmare relation till Justin än vad hon hade haft tidigare.



Dock så slutade det inte så bra då hon skulle gå igenom spökhuset. En häxa förtrollade Elsa till ett spöke!



Till sin tröst så följde Justin med henne hem och spökförtrollningen avtog. Först så stod det och småpratade och Justin gav Elsa en liten oskyldig puss på kinden och jag gick på toa. Sen när jag kommer tillbaka så står dom och grovhånglar!



Och tja, vad kan jag säga? ^^



Sen några dagar senare så blev Elsa gravid och allt var frid och fröjd. Hon var faktiskt glad och såg fram emot att få ett barn! Även fast hon hade egenskapen 'Gillar inte barn'. Haha, alla andra i mina PGC's har alltid blivit skitsura då de blev gravida. Men iaf, de for till stranden och Justin friade och de hade ett privat bröllop där (var för lat för att planera ett riktigt men he funka lika bra!). Problemet var att jag hade tagit jääätte många fina kort men nu när jag skulle lägga ut dom så var alla borta. Sen så märkte jag att det var jätte många kort som var borta. Och då blev jag väldigt sur. >:(



 
 
Tangent

Tangent

28 mars 2015 23:15

Gnatt ^^

http://www.tangent.bloggplatsen.se

 
Elsaa

Elsaa

29 mars 2015 10:34

Jättefin blogg! Kolla gärna in min!

http://elsaekstrand.bloggplatsen.se

Elin

29 mars 2015 15:02

Tack :) Ska jag absolut göra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

Av Elin - 26 mars 2015 18:15

    Dag 1 Vilka spel har du?   Jag kommer ta dom i den ordning som jag fick/köpte spelen! Jag har The sims 3, destinationvärlden, drömjobb, lyx & design, kvällsnöjen, leva livet, husdjur, årstider, universitetsliv och semesterparadis! Det ...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Skapa flashcards