Elins simsblogg ♥

Alla inlägg under december 2014

Av Elin - 9 december 2014 22:54

Jo jag vet att jag skrev i det senaste inlägget (som var för typ ett halvår sen *host*) att jag skulle börja blogga igen typ andra veckan efter att skolan börjat. Och som ni säkerligen märkt så har det inte blivit av. Jag hade som ingen lust att blogga och det blev som aldrig av att jag skrev något inlägg. Men skolan har det också varit mycket i. Till skillnad från 8:an så har det blivit sjuuukt mycket prat om gymnaieval och vilken linje man ska gå osv. För några veckor sen så hade jag inte en aning om vad jag ville göra. Men nu tror jag att jag bestämt mig. Men hur som helst, jag har heller inte tid till att spela sim och det var säkert en och en halv månad sen jag spelade sist. Så på jullovet så kommer jag nörda sönder sims.. :P

Så jag ska se om jag orkar bygga upp bloggen igen från där den var när jag slutade.


 

December 2013

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards