Elins simsblogg ♥

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin - 6 augusti 2014 16:16

Hej! Har inte gjort nå inlägg på väldigt länge nu och slutade typ utan förvarningen. Men jag har haft det väldigt fullt upp. Jag har varit i stugan där det varken finns internet, dator eller TV. Jag håller på att ta moppekort så jag måste plugga väldigt mycket inför sluttestet. Jag har och ska snart igen på konfaläger och efter det så ska jag ta min konfirmation. I början av sommaren hade jag väldigt mycket tid över men allt blir så sjuuukt tiiiiiiight nu på slutet. Dessutom så börjar skolan snart. Tyvärr så finns det inte tillräckligt mycket tid över till bloggen men jag kommer börjar skriva mycket mer regelbundet senare på hösten och framöver. Bloggpausen kommer förmodligen bara vara tills någon vecka efter att skolan börjat. Tack o bock! :)

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Skapa flashcards