Elins simsblogg ♥

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 23 maj 2013 21:26

Yepp! Jag kommer lägga ner bloggen! Orsaken till detta är att jag inte har någon blogglust! Jag känner att jag inte har tid med bloggen för att skolan tar för mycket plats! Men varför inte blogga mer på sommaren? Jo, för att jag inte har något att blogga om! Jag är helt tömd på idéer! Dessutom så är jag helt deppig för att The Sims 4 kommer komma ut.. Jag vill inte lämna 3:an! Jag har jätte mycket expansionspaket och prylpaket till sims 3. Så det känns onödigt att köpa en hel ny samling sims spel. Sen kommer förmodligen Sims 5 och 6 komma ut eftersom tekniken rullar på och.. ja ni fattar. Och när jag inte bloggar om sims 4 så kommer ingen orka läsa bloggen! Men iaf, jag bestämde mig för att börja blogga om mitt liv.. irl asså. Det är mycket lättare för då behöver man inte spela i timmar och komma på jättebra inlägg att lägga upp för att ni ska tycka om det och läsa det! Dessutom så blir det mer stressande att spela sims nuförtiden. Förut så kunde man slappna av och spela men nu när jag spelar så är jag helt fokuserad på att ta bilder för varje ögonblick så man kan lägga ut och komma på nya inlägg osv. Det är stressande! Detta blir mitt förhoppningsvis sista inlägg men bloggen kommer finnas kvar så ni kan läsa.. Jag sak även lägga upp den första bilden som jag la ut! Kommer sakna bloggen men jag orkar inte mer..


Hejdå bloggen!♥


Goda tider :')

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards