Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 22 juni 2014

Hjälp?:'[

Av Elin - 22 juni 2014 21:55

Tjo alla simmare där ute! Elin här och i detta inlägg så tänkte jag be om hjälp från er. Och tack i förväg om ni orkar läsa all denna text! Jo det är nämligen så att i min PGC familj så kan INGEN fara till universitetet. ÖÖÖÖÖÖÖHHHHH! Jätte irriterande. Hade inte skickat någon annan till universitetet förrän jag skulle skicka Naomi, nyaste arvingen hitills, dit. Men det gick inte! När man skulle skicka dit henne så for hon iväg med bilen, spelladdningsrutan kom upp som vanligt (som när man alltid far till universitetet och laddningen pågår osv osv). Men sen när det har laddat klart så är hon bah borta och alternativen till höger är "Skapa familj", "Välj hushåll" och "Flytta in i hushåll". Som när man ska starta en ny familj i en ny stad. Jag förstår inte alls vad som är felet! När man klickar på Ändra stad och sedan klickar på universitets stad tjosanetth bläächet saken och det laddar som vanligt. Men sen när det laddar kvar så är man fortfarande kvar i staden där man bor. Fattar absolut ingenting! Har försökt intensivt med att lösa problemet på egen hand (det brukar ju gå i vanliga fall då man får problem) men det gååååår inte! Det är verkligen jätte irriterande. Men saken är den att på alla andra familjer som jag har i sims 3 så funkar det att fara till universitetet. Men inte på min PGC familj! Eftersom jag nästan bara spelar, eller iaf spelar mest på min PGC familj så skulle det vara kul att åtminstonde någon gång få fara till universitetet. Har googlat men hittar inget så därför vänder jag mig till er! Tar emot ALLA tips för att försöka kunna lösa detta problem.

 
 
Ingen bild

Amanda

23 juni 2014 11:18

Har du testat att starta om spelet?

Elin

24 juni 2014 18:18

Japp...

 
Ingen bild

theelderscrolls5skyrim

23 juni 2014 11:31

fan, jag orkade inte läsa allt, kom till: så kan INGEN fara till universitetet, men den var i alla fall bra... så ett + för mig.

 
Skirline

Skirline

23 juni 2014 19:09

Har du testat att göra en kopia av familjen, och sedan börja om i ett nytt spel och spela med familjen där, kanske flytta alla familjer du gjort och vill ha med till en annan stad, det kanske funkar, alla relationer och önskningar lär ju dock försvinna men det är väl värt ett försök kanske o_O

http://skirlinemsp.bloggplatsen.se

Elin

24 juni 2014 18:18

Japp har redan gjort det... Funkade inte :((

 
Skirline

Skirline

25 juni 2014 17:42

Annars kan du ju göra exakt likadana simmar i en ny familj och sen fuska så att dom blir till den åldern som det var i din gamla osv, det borde funka o_O

http://skirlinemsp.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:24

  Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.     Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards