Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 18 juni 2014

PGC - Generation 4 - Del 1 - Glassgalen kvinna!

Av Elin - 18 juni 2014 19:09

Grymt längesen jag lade ut ett inlägg om familjen Wainwright men jag är så korkad så jag tar ju bara en massa bilder för jag tänker ju att jag ska lägga ut det men det blir ju bara fler och fler bilder så det blir ju lite konstigt i slutändan. Så det slutar ju med att jag raderar alla bilder och börjar ta nya. Men hur som helst nu kommer äntligen det efterlängtade inlägget om familjen Wainwright! Dock så hade jag en period då jag bara spelade på den familjen men jag sammanfattar allt som hänt där  l

allt som hänt där  l

                          V


 

Naomi blev en trotsig tonåring och efter hennes födelsedag så flyttade familjen till en lägenhet lite mer i centrala Sunset Valley. Allt rullade på och hon fick en lillebror vid namn (kommer inte ihåg hans namn dock) och jag flyttade ut Naomis lillasyster eftersom jag störde mig så mycket på att hon HELA TIDEN buggade fast. Så nu vet jag inte riktigt vars hon är. Livet flyter på och Naomi fyller år och blir (på bilden) ungdom.

 


 

Naomi flyttade till ett eget hus på en kulle och levde där ett tag för sig själv.

 


 

Och till slut så tog hon studenten! [SLUT PÅ SAMMANFATTNINGEN]

 


 

Sedan så tröttnade jag på det förra huset (som jag alltid brukar göra) och flyttade återigen till ett nytt hus. Som jag denna gång förmodligen kommer hålla mig till i fortsättningen, iaf tills den nya arvingen kommer.

 



 

Maskoten från universitetet kom och jag tänkte varför inte?...

 


 

...och det slutade såhär. Hade glömt bort att Naomi redan hade en pojkvän så hon fick ett ganska dåligt rykte men aja! Hon gjorde slut via sms och så var det över!

 


 

Första natten i det nya huset så fick Naomi ett oväntat, eller snarare oförberett besök. Polisen kom och för typ första gången på jättelänge så vann polisen. Alla andra gånger så har tjuven vunnit och typ tusen saker från huset har försvunnit. Men denna gång så snodde han tydligen bara en toalettpappers hållare. Haha, int alls ovärt :P

 


 

Naomi blev gravid!:)

 


 

Hon for nästa dag till parken och åt lite glass.

 


 

Hon mötte även sin mamma där! Som såg ut att vara typ yngre än henne själv!

 


 

Hon var med i en varmkorv ätartävling. Förlorade dock.

 


 

Och åt sedan en glass   

 


 

..och en till   

 


 

...och ännu en glass   

 


 

...och mer glass   

 


 

...och en SISTA glass. Daaaaamn den kvinnan älskar glass!

 


 

När hon kom hem så började värkarna och Jolasmlkasklaksnkew (kan inte hans namn utantill :s) började med sin "jag är maskot och är jättecool dans".

 


 

Och hon bah tittar på honom.

 


 

Haha ser ut som att hon tänker "Vad fan gör han barnet kommer nu! Jag ska föda!" Hehe

 


 


 

Ddet blev en pojke och några dagar senare så fyllde han år och han var inte arvingen. Men mig gör det inget det är ju roligare och arvingen kommer efter några barn. Tyckte inte det blev så kul när Naomi var det första barnet och hon var arvingen. Får se hur många barn det kommer ta innan det rätte kommer!:]

 

 

 
 
Ingen bild

Amanda

19 juni 2014 12:30

Längtar tills nästa pgc del!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:24

  Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.     Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards