Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

Segersteth

Av Elin - 31 maj 2014 21:31

Tjao! Sorry för att jag inte bloggat på typ 1000 år men men. Bättre sent än aldrig eller hur??:P Nåja, jag fick äntligen lite tid över till att spela sims (som jag dock inte gjort på typ 1 månad) och jag bestämde mig för att göra en ny familj. Fredrik och Alexandra Segersteth. Dom bor på Legacy Island, en trevlig liten fin ö ute i havet. Spelade dock inte så mycket men har gjort bort allt som ska göras inom skolan och så, så jag kommer ägna morgondagen år att spela sims och göra en ny design till bloggen!:D



Men iaf, jag köpte ett litet hus åt Fredrik, Alexandra och collien Dixie i ett familjekvarter. Det första dom gjorde i staden var att gå ut på stan och kolla lite och så. Dom gick förbi en matbil (heter det så eller?) och köpte en hamburgare och en burito. Sedan gick de och satte sig vid Lilla korsikan (stavning). Alexandra blev dock matförgiftad så hon spydde lite senare ute på stranden!




Efter maten så for dom till stranden och solade. Mycket fint väder!



Passade på att köpa en ny båt åt dom så de kunde fara ut. Sååå fint alltså önskar jag också kunde vara där!

(Btw Alexandra och Fredrik är inte ett par... än ;))




Yaaay vattenskidor!:D



Lite senare mot kvällen så bestämde sig dom för att fara till nattklubben som låg en bit bort från stranden. Alexandra och Fredrik började genast dansa till musiken!



Fredrik beställde två glas med "Myspys på stranden" till han och Alexandra.




Love is in the air! :3



De for sedan iväg från klubben ner mot den södra delen av ön. Japp där blev de ett par (efter att bara ha kännt varandra en dag XD LOL)



Det verkade som att Dixie också hade haft kul under dagen... Men Alex och Fredrik måste ha varit väldigt trötta för dom gick direkt in till sovrummet utan att ens a tittat på deras nya (men totalt förstörda) soffa.



Och inne i sovrummet väntade en annan trevlig överaskning. Fräsht asså :s



Det var allt för idag! Byebye alla simmers!:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:24

  Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.     Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards