Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2013

PGC - Generation 2 - Del 5 - 24 ST BARN!!! :O

Av Elin - 17 oktober 2013 16:28

Åååå! Äntligen har jag en lugn stund! Gjorde mitt sista prov idag och nu hoppas jag verkligen att jag inte kommer få några mer prov! Proven kommer in på rullande band och jag är så sjukt ledsen för den urusla uppdateringen men nu och frammåt så kommer jag vara mycket social vad gäller bloggandet och sims! Och här kommer (äntligen) ett PGC inlägg! Har raderat alla bilder jag hade från sims osså så tog jag nya för jag orkade seriöst inte bläddra bland dom där 600 fotona efter PGC fotona! Särskilt då nu när min dator fått för sig att allt ska vara blandat och inte alls i den ordningen som jag tog fotona i! PS!!! Jag har kommit kommit en bra bit och nu har det fötts tvillingar igen och småbarnen ni såg sist i del 4 är nu tonåringar..



Tadaaa! Senaste tillskottet i familjen Wainwright! Tvillingarna ____ och ____ (ledsen kommer ej ihåg vad dom hette o.o')



Så här är hon! Arvingen! Ledsen för dålig bild men det var solnedgång i sims så färgerna ser lite mysko ut :/ (hennes ögonfärg ser ej ut så i vanliga fall och klänningen är ljusare)


Asså ledsen men jag måste bara säga att jag är så sjukt stolt över mig själv just nu! Efter 18 barn så kom äntligen arvingen!! Och ifall ni inte tror mig så har jag bevis;))


 


Oj.. Nu när jag räknade dom så vart det över 20.. HAN FICK 24 BARN!!!!!! OMG!!!!!!! 24 ST!!!????!!

Och som ni kanske märkt så är vissa lila, gula, blåa och gamlingar. Simmarna i dom olika färgerna (spökena) var jag tvungen att döda då det blev för fullt i hushållet och det inte fick plats med barn och dels för att jag inte orkade flytta ut dom!>:)
Gamlingarna åldrade jag bara så dom blev gamlingar för jag hade så tråkigt en gång när jag spelade ^^


Och juste:'( Jag glömde meddela att Boyd och ____ (kommer ej ihåg mammans namn o.o')  har dött :'c



Men iaf, Monika har blivit åldring och barnen har växt upp (dock inte hennes nyaste barn, arvingen och arvingens syster alltså)



Här är ett familjeporträtt på hela familjen (dock före Monika blev åldring)



Tycker det är synd att arvingarna måste ha egenskapen "Gillar inte barn". Brukar alltid använda Familjeinriktad i vanliga fall så att allt är frid och fröjd. Tycker det är så hemskt att pappan har så dålig relation med sina barn. Titta bara på bilden!? Vem vet vad han tänker göra med stackars Tom! Låta honom svälta ihjäl så han slipper ännu ett barn..



Sebastian har också friat till sin kärlek! Dom möttes första gången på skolbalen och nu så är dom förlovade..! Så sött♥



Dom har också adopterat. Så egentligen kan man inte säga att arvingens och hennes syster är det nyaste tillskottet. Det är ju lilla Olivia som är det :) ♥Stolt pappa♥


 
 
Ingen bild

anonym

20 oktober 2013 14:16

oj 24 barn! det var mycke fattar inte hur du orkat!

 
Anna

Anna

26 oktober 2013 16:27

Oj, snacka om en stor familj :)

http://simstic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:24

  Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.     Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards