Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

PGC - Generation 2 - Del 4 - 16 BARN MEN INGEN ARVINGE!?!

Av Elin - 19 augusti 2013 18:03

Hej! Nu ska jag äntligen lägga ut ett PGC inlägg (som jag egentligen skulle lagt ut förra veckan)! Har spelat så jukt mycket på Wainwright så jag har kommit en bra bit! Mycket har hänt men jg har lixom aldrig orkat/haft tid till att blogga om det.. Men nu så ska jag ta mig i kragen och göra det nu när jag har lite ledig tid!!



Ja, som sagt.. När jag spelade sist så hade Benjamin totalt 17 barn (tror jag eller mer, ska räkna dom ikväll) och jag hoppas att arvingen kommer för jag orkar inte snart spela på denna generation längre!



Dom flesta av barnen var tvungen att växa upp fort och flytta för att det blev så fullt i huset! Och jag var också tvungen att göra en annan sak som jag skäms mycket över..



Förlåt Melvin, Elisa, Aria och alla andra barn i familjen som jag var tvungen att ta bort! :'(



Stolt storebror ♥



Och som sagt.. Barnen växte upp, flyttade och nya barn kom! O.. juste har jag berättat att dom flyttade? Ja, jag tror nog att jag gjorde det men om jag inte gjort det än så vet ni det nu iaf!:D



Stackars barnen hade inte så mycket leksaker och ingen i familjen orkade ta hand om dom :( Men dom köpte en väldigt stort hus så pengarna försvann ganska fort!



Och som jag sa förut, Bebe blev åldring så jag skaffade en ny tjej åt Benjamin. Men sen så skaffade han fler så att arvingen kunde komma fortare, för seriöst, jag blev beroende och slutade inte spela förrän 6 barn var födda! Sen gick jag o la mig eftersom det var skolkväll. Tycker så synd om tjejerna! Och Benjamin har inte ett så bra ryckte heller, Skithög! Jag var ju dessutom tvungen att ge Benjamin Ungdom på nytt elexir för han blev åldring och var nära på att dö!

Sen så tänkte jag att jag kunde ju lika väl gett det också till Bebbe och när jag skulle göra slut med dom andra kvinnorna och gifta sig med Bebe igen så.. var hon död!



Och sen så flyttade dom igen och då fick dom asmycket pengar över! Typ 50.000, och nu tänker ni säkert; "Ha! Jovisst du har fuskat ;) " Men jag har faktiskt inte det! Benjamin bytte till Sjukvården och är i nivå 8! Men hur som helst, lilla Johnny (tror han hette så kommer ej ihåg) föddes! Och han var inte arvingen=skiiiiiit!!!! Men han fick en tvilling. Lilla (kommer ej ihåg hennes namn heller).



Och hon var......

 
 
Ingen bild

anna

20 augusti 2013 15:52

är det inte jobigt att ha så många barn i familjen för föreldrarna ps! jättebra blog

Elin

28 augusti 2013 21:44

Jo det är VÄLDIGT jobbigt!:)

 
Ingen bild

Alexandra

28 augusti 2013 21:42

Drygt :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:24

  Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.     Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards