Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

Al Simhara

Av Elin - 5 augusti 2013 19:23

Så! Nu har jag äntligen tid att publicera bilderna som jag tog från Al Simhara när jag och min kompis var där! Senare så kommer det ett inlägg om PGC och även ett suuuper nedladdningstips! Men iaf, här är bilderna (som ni väntat ganska länge på, förlåt)



Jag och min kompis Emelie for till Al Simhara för att få uppleva lite äventyr!



Jag for genast iväg mot pyramiderna!



Och Emelie stannade för att skaffa lite vänner och umgås lite!



Jag klarade jättemånga uppdrag under dagen och vi fick mer och mer visumpoäng! Kämpar för att kunna köpa semesterhem!



Det hade blivit kväll och i baslägret där Emelie då befann sig så började zombisarna komma fram..



Så då kände hon att det skulle vara bäst att sticka så fort som möjligt!



Så då kom hon och hjälpte mig att avlösa några fällor..



Men ibland gick det inte så bra om man nu säger så..



...och ibland så gick det inte så bra för mig!


   

Och här kommer bilden som är min favvis! När Emelie blir spöad av mumien! Haha!




Men dom goda nyheterna är att jag fann....  jag kommer inte ihåg vad frukten heter, men typ levnads frukten! Det hittade jag och Emelie en pyramid!



Och jag fick även en förbannelse av en mumie.. 'suck' Så då var jag tvungen att gå till sfinixen och bedja och leta efter sinnes statyn!




Osså gick jag upp i visumnivå 3!! Halleluja!!! Och precis lagom till när dom skulle fara hem igen. Ska bygga ett semesterhus nästa gång jag besöker Al Simhara!



 
 
Ingen bild

en sims älskare ;)

6 augusti 2013 10:25

Haha vad kul när Emeli och mumien slogs!!!

 
Simmer Nea

Simmer Nea

6 augusti 2013 11:14

Intressant inlägg! ;)

http://livetisims.bloggplatsen.se

 
Jocke

Jocke

7 augusti 2013 13:56

Kanonbra blogg :D

http://resortillthailand.com

Elin

7 augusti 2013 21:30

Tack c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:24

  Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.     Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards