Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2013

PGC - Livet går vidare

Av Elin - 1 augusti 2013 11:06

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den suuper dåliga uppdateringen och sanningen är att jag inte orkat gått in och skrivit något. Efter semestern så skulle vi fara till stugan och efter det var det kompisar och bad. Men som sagt jag sitter inte mycket vid datorn på sommaren. Dessutom så är det mindre än 3 veckor kvar innan skolan börjar och jag vill njuta av varenda ögonblick! Om en halvtimme så ska jag cykla till en kompis också så ska vi fara och bada. Men innan jag far så måste jag ju göra klart inlägget om PGC som aldrig blev av. Det kommer nog bli ganska svårt eftersom jag bara tagit och matat på bilder dom gångerna jag spelat sims, så nu är allt bara blandat och vissa bilder är raderade så jag får börja ganska långt fram.



Jo, Bebe Hart och Benjamin har blivit ihop och tycker vädligt mycket om varandra. Det började med att Jasmine började tycka väldigt mycket om VJ Alvi.. som då var tillsammans med Bebe. Sen hände det lite grejor och dom gjorde slut.



Sen så fick Bebe flytta in till familjen och det första jag gjorde med henne var att fara till Stylist studion. En del ändrades men håret fick hon ha kvar för det passade så bra på henne!



Och sen for Bebe och Benjamin till den avskilda delen av stranden. Alltså, där Boyd friade till Corett!



Så då tyckte jag att det skulle vara lite romantiskt om Benjamin skulle fria på samma ställe..





När Boyd friade till Corett


 








 
  

 















Åh, juste, har jag berättat att Robin och Alexandra har flyttat hemifrån!? Alexandra bor nu i en fin liten villa med Mortimer Spökh och jag tror att dom väntar barn nu ;) Robin bor i ett vanligt hus och lever singellivet och har skaffat katt..



Och Jasmine är på smällen! Hon och VJ tog det för fort fram. Så nu är hon singel och gravid! Bebisen borde komma snart..



Och det vart en flicka! Dock kommer jag inte ihåg vad jag döpte henne till men det vart iaf en flicka. Så då var det dags för Jasmine att flytta ifrån huset och hon flyttade in i en lägenhet!



Och mer i nästa inlägg! Men först så tänkte jag visa lite bal kort från barnen. Här är Jasmine (som då hade färgat håret blont)



Robin då han var där..



Och då arvvingen Benjamin! Alexandra for aldrig på skolbalen så hon har jag tyvärr inget kort på..




Hejdå o happy simming! c:

 
 
Ingen bild

sofie

5 augusti 2013 12:55

älskar dina pgc-delar! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:24

  Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.     Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards