Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 21 april 2013

PGC - Den nya bäbisen

Av Elin - 21 april 2013 16:27

Tjao! Detta inlägg skulle egentligen publicerats igår men det får komma nu istället, bättre sent än aldrig! Henriette och Eric (har börjat kalla honom det, det är enklare än Enrique) for till sjukhuset vid 2 tiden på natten efter att dom varit i parken och firat slappardagen och här kommer några bilder;





Sen for dom hem och det gick några dagar (som jag tyvärr inte tog några kort på :( !!!) och en fyllde lilla Alice år! Jag var väldigt spänd och hoppades att hon skulle vara arvingen och jag blev väldigt glad när hon hade fått hennes mammas hårfärg och.. tyvärr hennes pappas ögonfärg (ögonfärgen är ju fin men hon kan inte vara arvingen om hon inte har hennes mammas ögonfärg, lilarosa.. Synd! Men bättre lycka nästa gång, som man säger! Eric vart genast förtjust i lilla Alice men inte hennes mamma (egenskapen Gillar inte barn).



Och som vanligt på morgonen så kliver alla upp. Eric ska fara på jobbet, han arbetar som brandman (3). Henriette har ju föräldraledigt så hon stannar hemma med Alice.



Henriette, Eric och Alice sitter och äter frukost. Alice är inte med på denna bild men hon sitter några decimeter ifrån Henriette i sin barnstol och mumsar på soppan!





Sen när Eric åkte till brandstationen så oroade jag mig för att Henriette inte skulle ta hand om Alice så bra (Gillar inte barn!!). Men då vart jag väldigt överaskad! Henriette gick och tog upp Alice ur barnstolen och gick typ 2 steg och sen så kramade (Gosa) hon Alice helt av sig själv, helt okontrolerat av mig! Omg! Det förväntade jag mig ju inte eftersom hon inte gillar barn. Sen så fick hon humöreffekten och satte ner Alice på golvet och gick iväg för att ducha.



Eftersom Alice inte hade ett eget barnrum så skämde jag ut henne och hon fick ett jääätte sött barnrum (föräldrarna har typ 4 saker i sitt rum och Alice har 8 saker +suuuper söt tapet! ) Allt detta kostade mycket och nu har familjen 2190 i tillgångar så nu ska jag börja spara jätte mycker pengar, sparar till ett hus!



Lilla Alice leker med sitt nya dockhus!



Sen så kom Eric hem och Henriette gav honom genast en stor kram och en puss!



Sen så tyckte jag lägenheten var ganska så sktitig så då lät jag Eric städa det hela eftersom han har Prydlig som en av sina egenskaper. Se så dutkig han är på att tvätta!



Samtidigt  som Eric städade huset och Alice lekte i sitt nya rum, så var Henriette på toaletten och spydde.. av okänd andledning!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:24

  Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.     Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards