Elins simsblogg ♥

Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Sorry

Av Elin - 19 mars 2013 19:05

Sorry för att jag inte bloggat på ett tag. Men jag har haft så sjukt mycket prov den här veckan och förra veckan så jag har inte haft tid! Men nu är det bara Musikprovet och Fysikprovet kvar sen är det LOV! Med mycket sims och godis   (hehe.. c^^)! Men iaf, till påsken så kommer jag blogga mer! Dessutom till helgen så kommer jag börja med PGC (ni som inte vet vad det betyder; jag kommer göra inlägg om det :)). Jag kommer också göra del 2 på familjen Adams! Det saknas fortfarande lite bilder till slutet. Men del 2 kommer förhoppningsvis komma ut då! Sen kommer jag också skriva om Universitetsliv som kom ut för typ en vecka sen (tror jag, håller inte koll). Lite info och vad man kan göra och så. Kommer nog också köpa Sims 3 Universitetsliv i helgen (förhoppningsvis) och då kommer jag bomba bloggen med foton och info!


Jag spelade typ i några minuter men jag hann ändå ta några kort på när Jolie, Elaine och Alice Adams skulle skaffa 'perfekt' solbränna! Det vart typ inte som planerat.. Här är iaf bilderna och ha en trevlig fortsatt kväll :)

Först skulle Jolie få solbränna.. FAIL  


Sen Sen gick hon in igen och hoppades på ett bättre resultat..


Jag vet.. Man ser inte huden eftersom kläderna är på.. FAIL.. igen 


Sen skulle Alice gå in



RESULTAT




Sen efteråt kom även mormorn och skällde ut henne för att hon var sen till skolan! Fast jag tycker ju det var orättvist eftersom att det var Elaine som gillrade fällan + så är det alltid hon som ställer till det för Alice..


Det var det för idag! Ses imorgon (om jag inte fått ett till prov eller läxförhör  )



Mvsh Elin



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 mars 2015 19:16


    Dag 5 Egenskaperna du använder oftast   De egenskaperna jag använder är nog Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Konstnärlig och Äventyrlig. Alltså jag brukar nästan ALLTID använda familjeinriktad. Haha jag vet inte varför jag tycker ...

Av Elin - 29 mars 2015 15:07

    Dag 4 Expansionen du gillar minst   Alltså jag ogillar inte något expansion. Jag gillar alla (som jag har eller har spelat hitills iaf). Men jag är lite missnöjd med Leva livet. Tycker liksom att det inte följde med så mycket med själv...

Av Elin - 28 mars 2015 21:24

  Hösten har kommit och livet flyter på för Elsa. Denna dag så hade hon bestämt sig för att vara med Justin på festivalen i stadsparken.     Dagen började faktiskt ganska bra. Hon vann äppen-tävlingen (heter det så? haha) två gånger och...

Av Elin - 28 mars 2015 21:02

    Dag 3 Din favoritexpansion   Jag har många favoriter men om jag bara ska välja en så tar jag Destination världen! Jag har alltid tyckt om äventyr och mysterier så detta spel gjorde allt roligare! Jag älskar hur mycket man kan utforska ...

Av Elin - 27 mars 2015 22:03


  Dag 2 Använder du fusk? Vilka i så fall?   De jag använder är motherlode, kashing, testingcheatsenabled true, moveobjects on, buydebug, resetsim [förnamn] [efternamn], fullscreen och några fler. Men brukar nästan bara använda testingcheats...

♥ Välommen ♥

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

Rösta!

Vad vill ni läsare att jag ska skriva mer om?
 Fakta
 Nedladdningstips
 Recensioner
 De olika expansionpaketen/prylpaketen
 Lilly Kosta's dagbok
 Utmaningar
 PGC

Senaste inläggen

Läs om...

Sök i bloggen

Arkiv

Bra nedladdningssidor

Not from Sweden?

Copyright

Alla bilder på min blogg (om inget annat nämns) är mina egna och jag vill INTE att du kopierar.

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards